سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در گشاده رویی برای جز نزدیکانش زیاده روی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]

سرگرمی

یه شب یه ترکه به زنش میگه خانم من امشب هوس نون بربری کردم ، زنش میگه خوب برو بگیر منم بخورم
ترکه میره نونوایی میگه شاطر دوتا نون بربری بده شاطر میگه چرا دوتا میگه آخه خانومم هم هوس نون بربری کرده وقتی برمیگرده خونه و نون رو میزاره تو سفره زنش میگه این نون رو از کجا خریدی ، ترکه هم میگه از سر کوچه
زنش میگه خوبه دستت درد نکنه ولی من نمیتونم یه نون کامل رو بخورم ترکه میگه عیبی نداره هر چقدرشو نخوردی بقیشو من می خورم
خوردن که تموم شد رفتن بخوابن هنوز سرشون به بالش نخورده بود که خوابشون برد الان هم خوابن بذاز بیدار شن ببینیم دیگه چیکار میکنن حتما در جریان میذارمتون

 

 

 

 

ترکه عینک دودی می زنه میره خیابون یهو دخترش رو میبینه می زنه تو گوشش و میگه این موقع شب بیرون چی کار میکنی دختره میگه اشکال از عینکته ترکه عینکشو بر میداره دوباره می زنه تو گوش دخترش و میگه خوب شد فهمیدم از دیشب تا حالا کجا بودی

 

 

دعای دختران دم بخت: ربنا آتنا فی‌الدنا زوجا جمیلا، قدا طویلا، ثروتنا کثیرا، ماشینا پرشیانا، موبایلا نوکیانا، والدینا امواتا
 
 
 
ترکه تریپ میزنه میره تهران دختره بهش میگه بخورمت ترکه میگه بهت نمیبینم همچین گهی بخوری
 
 
 
کدام مورد کوتاه‌تر است؟ الف) مدت خوشحالی بعد از قبول‌شدن در دانشگاه ب) عمر پدر دانشجویان دانشگاه آزاد ج) مانتوی خواهران
 
 
ترکه با یه دختره دوست میشه. دختره میگه من ایدزیم! ترکه میگه عیب نداره منم اردبیلی ام
 
 
 
گر پسری کشته شود دختری ترشیده شود گر پسران کشته شوند کل جهان لیته شود
 
 
 
دختره تو جلسه خواستگاری یه باد صدا دار ازش در میره ، داماد از بس میخنده می افته می میره .
رو سنگ قبرش می نویسند نسیمی آمد و گلی بر باد رفت



اسماعیل ::: یکشنبه 87/3/12::: ساعت 1:32 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :21780
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<